ÉRTÉKELÉSBEKÉRŐ ÉS KÖZZÉTÉTELI

SZABÁLYZAT

DOUBLE SOLUTION KFT.

HATÁLYOS:

2024. 03. 01. NAPJÁTÓL

VISSZAVONÁSIG

1. A Vállalkozás adatai: Cégnév: Double Solution Kft. Székhely: 2132 Göd, Teleki Pál utca 2. Adószám: 32403969-1-13 Cégjegyzékszám: 13-09-230216 Képviselő: Fodor József ügyvezető Telefonszám: 0630/923 8061 E-mail cím: hello@oldjukmeg.hu továbbiakban Weboldal üzemeltető. 2. A Vállalkozás tevékenységei: A Weboldal üzemeltető coaching, és lovas sétával egybekötött coaching szolgáltatással áll ügyfelei rendelkezésére. Ezenkívül oktatási tevékenységet folytat, melynek keretében előfizetői részére matematika órákat, előadásokat tart. 3. A szabályzat célja, személyi, tárgyi és időbeli hatálya: Weboldal üzemeltető magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen jogi közlemény tartalmát. Jelen szabályzat célja tanítványai, ügyfelei, partnerei, a weboldalak és a közösségi oldalak látogatóinak tájékoztatása a weboldalakon és a közösségi oldalakon megjelenített értékelések/vélemények bekérését és közzétételét illetően. Weboldal üzemeltető kizárólag a hatályos jogszabályok rendelkezéseivel összhangban, a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény és az Általános Adatvédelmi Rendelet rendelkezéseinek előírásait szigorúan betartva végzi az értékelések/vélemények bekérését és közzétételét. Weboldal üzemeltető fenntartja magának a jogot jelen szabályzat bármikori megváltoztatására. Természetesen az esetleges változásokról kellő időben értesíti közönségét. Weboldal üzemeltető elkötelezett tanítványai, ügyfelei, partnerei, a weboldalait és a közösségi oldalait látogató személyek megfelelő tájékoztatásában és a fogyasztóvédelmi rendelkezések betartásában. A jelen szabályzat személyi hatálya kiterjed a Weboldal üzemeltetőre, valamint azon személyekre, akik értékeléseit/véleményeit weboldalain és közösségi oldalain közzéteszi, továbbá azon személyekre, akik jogait vagy jogos érdekeit a jelen tájékoztatás érinti. Weboldal üzemeltető a közösségi oldalakon megjelenő értékelések/vélemények jogszerű feltüntetéséért kizárólag akkor vállal felelősséget, ha az értékelést/véleményt saját maga teszi közzé egy bejegyzésben. A közösségi oldalak értékelési célra kialakított felületére érkezett értékelésekre/véleményekre jelen szabályzat hatálya nem terjed ki. A szabályzat tárgyi hatálya kiterjed a Weboldal üzemeltető által bekért és közzétett értékelésekre/véleményekre. Jelen szabályzat a jóváhagyás napján lép érvénybe, további rendelkezésig, határozatlan ideig hatályos. Weboldal üzemeltető az alábbiakban ismerteti az értékelések/vélemények bekérésével és közzétételével kapcsolatos gyakorlatát. 4. Az értékelések és vélemények közzététele során alkalmazott alapelvek: – Weboldal üzemeltető minden tanítványának, ügyfelének lehetőséget biztosít az értékelésre/véleményezésre. – Weboldal üzemeltető ésszerű és arányos lépéseket tesz annak érdekében, hogy meggyőződjön róla, az értékelést/véleményt olyan fogyasztó nyújtotta be, aki ténylegesen igénybe vette szolgáltatását. – Weboldal üzemeltető a szolgáltatásai népszerűsítése érdekében nem tesz közzé valótlan fogyasztói értékeléseket, véleményeket vagy ajánlásokat, illetve más jogi, vagy természetes személyt sem bíz meg ezzel. – Weboldal üzemeltető kizárólag hiteles értékelést/véleményt tesz közzé. – Weboldal üzemeltető minden esetben ellenőrzi, hogy az értékelést/véleményt adó személy valóban igénybe vette-e szolgáltatását, így nem fordulhat elő, hogy hamis értékelés/vélemény kerül feltüntetésre a weboldalakon és a közösségi oldalakon. – Weboldal üzemeltető az értékelések/vélemények bekérése során ösztönző eszközöket nem alkalmaz. – Weboldal üzemeltető az értékelések/vélemények megjelenítésekor a kiegyensúlyozott tájékoztatásra törekszik. A vállalkozással, vagy annak szolgáltatásával kapcsolatos kevésbé kedvező értékeléseket/véleményeket is megjeleníti weboldalain és közösségi oldalain, azonban az adott szolgáltatással kapcsolatban kizárólag a releváns értékeléseket/véleményeket tünteti fel. A rosszindulatú, nyilvánvalóan valótlan értékelések/vélemények szintén nem kerülnek közzétételre, vagy törlésre kerülnek a felületről. – Weboldal üzemeltető garantálja, hogy semmilyen hátrány nem éri a fogyasztót az adott értékeléssel/véleménnyel összefüggésben. – Weboldal üzemeltető, jelen Értékelésbekérő és közzétételi szabályzatot jól látható és könnyen elérhető helyen teszi közzé weboldalain, közösségi oldalain. 5. A Weboldal üzemeltető nyilvános felületeinek elérhetőségei: – weboldal: www.oldjukmeg.hu – weboldal: www.smartsuli.com – Instagram oldal: https://www.instagram.com/oldjuk.meg/ 6. Értékelésbekérési módszerek: Weboldal üzemeltető az alábbi módokon kéri be az értékeléseket/véleményeket tanítványaitól, ügyfeleitől: – Elektronikus levélben, vagy személyesen a szolgáltatás teljesítését követően. – Közösségi oldalakon keresztül. Visszakövethetőség: Név és/vagy cégnév alapján visszakövethető az értékelést/véleményt adó személy kiléte és a kiállított számlával igazolható, hogy valóban igénybe vette-e a szolgáltatást. Előfordulhat olyan eset is, hogy az értékelést/véleményt adó személy a szolgáltatást ugyan nem vette igénybe, azonban a Weboldal üzemeltető tevékenységéről, szakértelméről releváns információkkal rendelkezik. Adatvédelmi vonatkozás: A beérkezett értékeléseket/véleményeket a Weboldal üzemeltető a weboldalain és közösségi oldalain teszi közzé, a közzététel előtt az érintett írásos hozzájárulását kéri és vállalja, hogy megadja a megfelelő tájékoztatást az adatkezelést illetően. A véleményalkotó (vagy a törvényes képviselő) egyértelmű hozzájárulásával kerül ki az értékelés/vélemény a weboldalakra, illetve más, Weboldal üzemeltető által kezelt oldalakra. 7. A nyilvános felületeken közzétett értékelések, vélemények kiválasztásának módszere: A cél minden esetben az egyedi értékelések/vélemények megjelenítése a weboldalakon és a közösségi oldalakon a szolgáltatás értékének és egyedi aspektusainak bemutatása érdekében, amely megkönnyíti az újabb érdeklődők számára a döntéshozatalt. Weboldal üzemeltető az adott szolgáltatás szempontjából releváns értékeléseket/véleményeket jeleníti meg weboldalain, nyomtatott anyagaiban és közösségi oldalain. Weboldal üzemeltető vállalja, hogy kizárólag olyan értékelést/véleményt jelenít meg, amelyet tanítványa, ügyfele (vagy törvényes képviselője) a szolgáltatás teljesítését követő 90 napon belül adott. Weboldal üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a megjelenített értékelés/vélemény bármikor indokolás nélkül törlésre kerüljön. 8. Tájékoztatáskérés: Weboldal üzemeltetőtől az értékelések/vélemények bekérésével, közzétételével kapcsolatban tájékoztatást kérhet az alábbi címen, e-mail címen: Double Solution Kft. 2132 Göd, Teleki Pál utca 2. E-mail:hello@oldjukmeg.hu 9. Tájékoztató a legfontosabb vonatkozó jogszabályokról: – 2008. évi XLVII. törvény – a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról; – 1997. évi CLV. törvény – a fogyasztóvédelemről; – az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) – a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, GDPR). 10. Bírósághoz fordulás joga: A fogyasztó, jogainak megsértése esetén a Weboldal üzemeltető ellen bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el. 11. A fogyasztóvédelmi hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal eljárása: A tisztességtelen kereskedelemi gyakorlat tilalmának megsértése miatt a fogyasztóvédelmi hatóság jár el. A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának megsértése miatt a Gazdasági Versenyhivatal jár el, ha a kereskedelmi gyakorlat a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas. Göd, 2024. 03. 01. Fodor József ügyvezető